Voor zakelijke gebruikers en wederverkopers
Kwalitatief het betere alternatief
Private label personalisatie
Neutrale dropshipment service

Retour Policy

Het kan natuurlijk zijn dat per abuis een verkeerd artikel is besteld, een geleverd pakket is beschadigd of dat het product een defect heeft. Neem dan telefonisch contact op met de klantenservice op nummer +31 - (0)73 - 511.85.86. We gaan het snel oplossen !
Je kan ook onderstaand contactformulier invullen. Vul zoveel mogelijk alle gegevens in. De medewerkers van onze klantenservice nemen dan spoedig telefonisch contact met je op.

Artikel verkeerd besteld:

  • Een verkeerd besteld artikel kan maximaal 1 maand na aankoop worden geretourneerd.
  • Neem telefonisch contact op met de klantenservice op nummer +31 - (0)73 - 511.85.86 om een RMA-nummer (Retour Met Autorisatie – nummer) aan te vragen.
  • Via e-mail wordt een RMA formulier toegestuurd. Eventuele ontbrekende informatie dient verder te worden ingevuld.
  • Het verkeerd bestelde artikel dient goed verpakt, in originele staat (d.w.z. zonder plakband, labels of teksten) op eigen kosten te worden teruggestuurd.
  • Geretourneerde artikelen worden door ons altijd uitvoerig gecontroleerd op eventuele transportschade en waar mogelijk ook opnieuw QC wordt getest. Hiervoor wordt 20% restockkosten in rekening gebracht.
  • Na ontvangst, controle en goedkeuring wordt een creditnota gestuurd.

Artikel defect:

  • Neem telefonisch contact op met de klantenservice op nummer +31 (0)73 - 511.85.86.
  • Indien de klacht telefonisch niet kan worden opgelost, ontvangt u een RMA-nummer (Retour Met Autorisatie – nummer).
  • Via e-mail wordt een RMA formulier toegestuurd. Eventuele ontbrekende informatie dient verder te worden ingevuld. Er wordt een kosteloos vervangend exemplaar onder garantie verstuurd, welke de volgende werkdag wordt geleverd.
  • Het defecte artikel dient goed tegen eventuele verdere (transport)schade te worden verpakt. De dag na levering wordt het defecte exemplaar door de chauffeur van GLS Netherlands opgehaald.
  • Na ontvangst wordt het artikel op het aangegeven defect gecontroleerd. Alleen bij afkeur van de claim (bijvoorbeeld omdat een cartridge leeg blijkt te zijn, etc.) wordt verzocht om het vervangende artikel alsnog te betalen. Hiervoor zal een factuur worden gestuurd.
Retouraanvraag
Velden gemarkeerd met asterisks (*) zijn verplicht.
Privacy *
Loading...
neonlines-configurator.product-box.upload-text
Product Devices Show confirm dialog