Voor zakelijke gebruikers en wederverkopers
Kwalitatief het betere alternatief
Private label personalisatie
Neutrale dropshipment service

Printeronderhoud en reparatie


  • Laser Printers

  • Laser Copiërs

  • Laser Multifunctionals

  • Laser Faxen

  • Labelprinters

  • Wide format plotters (alleen HP)

  • Scanners

Als leverancier van (toner)cartridges weten wij hoe belangrijk een goede werking van een printer is. Maar helaas ontstaat ook aan print- en kopieerapparatuur soms gewoon een defect. Daarom bieden wij voor de zakelijke klanten ook service, reparaties en onderhoud aan voor:
  • Laser Printers
  • Laser Copiërs
  • Laser multifunctionals
  • Laser Faxen
  • Label Printers (industriële machines zoals bij voorbeeld van Zebra)
  • Wide format inkjet plotters (alleen het merk HP - Hewlett Packard)
  • Scanners (niet alle merken en/of typen)

Welke machines en merken:

Met ons vaste team van techneuten zijn wij merkonafhankelijk. Wij kunnen reparaties en/of onderhoud uitvoeren aan alle bekende merken laserprinters, kopieerapparaten multifunctionals (MFP), losse scanners en zelfs nog laserfaxen.
Voor de wide-format-inkjetprinters (plotters) nemen wij alleen de machines van het merk HP (Hewlett Packard) in behandeling.

LET OP! Wij nemen geen kleine desktop inkjetprinters in behandeling.
Vanwege de zeer geringe beschikbaarheid van vaak noodzakelijk te vervangen onderdelen én de lage nieuwprijs van dergelijke (thuiskantoor en small office) inkjetprinters is het vaak niet lonend om deze machines te repareren.

NEEM CONTACT OP VOOR EEN VRIJBLIJVENDE KOSTENINDICATIE

Telefoon: 073 - 511.85.86 / E-mail: info@thecartridgefactory / Via onderstaande invulvelden

Zorg dat je de volgende gegevens bij de hand hebt / in de e-mail meestuurt:
  • Merk van de machine
  • Typenummer van de machine
  • Een duidelijke beschrijving van het probleem
  • NAW gegevens (Bedrijfsnaam, Adres, Woonplaats)
  • Contactpersoon
  • Telefoonnummer contactpersoon.
Indien mogelijk proberen wij vooraf (telefonisch of per e-mail) al een duidelijke kostenindicatie af te geven. In overleg plannen wij een eventuele afspraak met je in.
Afhankelijk van het probleem kan onze monteur (kleine) onderdelen meenemen of dient het probleem toch eerst op locatie te worden onderzocht.

Als na onderzoek blijkt dat een onderdeel moet worden besteld, gebeurt dit in overleg d.m.v. een prijsofferte/indicatie. Na akkoord en ontvangst van de onderdelen wordt zo spoedig mogelijk een nieuwe afspraak ingepland om de reparatie te voltooien.

Reactietijd:

Wij proberen altijd om zo snel mogelijk een techneut ter plaatse te hebben. Meestal lukt dit in 1 tot 2 werkdagen.

Garantie:

Op alle reparaties geldt 60 dagen garantie, of 10.000 afdrukken op de uitgevoerde werkzaamheden én onderdelen. Glaswerk zoals bijvoorbeeld het copy board van een multifunctional of copiër is uitgesloten.


TIP: Voorkom problemen en maak vandaag nog een afspraak voor (preventief) onderhoud

(Preventief) onderhoud draagt bij aan de continuïteit. Daarom wordt een auto regelmatig onderhouden, wordt de CV-installatie jaarlijk onderworpen aan een controle en krijgt zelfs een fiets een onderhoudsbeurt. Maar (preventief) onderhoud aan de kantoormachine wordt vaak vergeten...

Verwijderen van (papier)stof, vervangen van de paperfeed of reinigen van de papierbanen. Slechts enkele voorbeelden van onderhoud die kunnen bijdragen aan het printplezier.

Daarom adviseren wij je om eens goed na te denken over hoe belangrijk jouw machine is voor je proces én in hoeverre (preventief) onderhoud kan bijdragen aan je "Don't worry, print happy" gevoel. Voorkom problemen en maak vandaag nog een afspraak voor onze printermonteur.

Contact
Velden gemarkeerd met asterisks (*) zijn verplicht.
Privacy *
Loading...
neonlines-configurator.product-box.upload-text
Product Devices Show confirm dialog